ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ#

Search Songs, Artists and Albums

SONG LYRICS

Rihanna – Pon De Replay Remix Lyrics

Rihanna - Pon De Replay Remix Lyricsvideo
Rihanna - Pon De Replay Remix Lyrics Artist: Rihanna Album: Music Of The Sun (2005) Woo! Di club is gettin warma, guess who is back up in yuh corna Love to see di girls dem whinnin up wid dem Dolce and dem Gabbana This is Elephant Man and Rihanna Can...

Chris Brown Song – Don’t Be Gone Too Long Lyrics

Chris Brown Song – Don't Be Gone Too Long Lyricsvideo
Chris Brown Song – Don't Be Gone Too Long Lyrics Artist: Chris Brown EP: "X Files" (2013) Chris Brown Songs Lyrics I dug a single seed into the ground, I hope it grows, grows In a year or two if you're around, you'll see a rose, rose Pack me up...

Drake – Draft Day Lyrics

Drake - Draft Day Lyricsvideo
 Drake - Draft Day Lyrics Artist: Drake Other Songs Drake Songs Lyrics Draft day, Johnny Manziel Five years later how am I the man still Draft day, A. Wiggins Fuck that other side bitch we stay winnin' Aww man, you know I had to do it for you You know I had to...

Migos Song – No U Can’t Lyrics

Migos Song – No U Can't Lyricsvideo
Migos Song – No U Can't Lyrics Artist: Migos Mixtape: "No Label" (2013) Migos Songs Lyrics I can buy that car, I know that you can't I can buy the bar, I know that you can't I can afford your bitch, I know that you can't I can afford my wrist,...

Madonna Song – GHV2 Megamix Lyrics

Madonna Song - GHV2 Megamix Lyricsvideo
Madonna Song - GHV2 Megamix Lyrics Artist: Madonna Album: other songs Madonna Songs Lyrics Hey Mr DJ Put a record on Tell me Love isn't true It's just something that we do (g, g, g, g, get up) Tell Me Everything I'm not but Don't ever tell me to stop (g, g, g, g, get...

Ed Sheeran Songs – You Need Me I Don’t Need You Lyrics

video
Ed Sheeran Songs - You Need Me I Don't Need You Lyrics Artist: Ed Sheeran Album: “+” Plus (2011) I don’t want bruise your ears Or hurt you again But I got back-stabbed by a black cab When I needed a friend Now I'm in town, break it down, thinking of...

Chris Brown Song – Fuck The City Up (Remix) (feat. Tank) Lyrics

Chris Brown Song – Fuck The City Up (Remix) (feat. Tank) Lyricsvideo
Chris Brown Song – Fuck The City Up (Remix) (feat. Tank) Lyrics Artist: Chris Brown Other Songs Chris Brown Songs Lyrics Yeah Girl it's late at night and I'm driving Over to your crib for some action And I just can't wait to put it down I just wanna work you out,...

Lady Gaga Song – Poker Face Lyrics

Lady Gaga Song – Poker Face Lyricsvideo
Lady Gaga Song – Poker Face Lyrics Artist: Lady Gaga Album: "The Fame" (2008) Lady Gaga Songs Lyrics Mum mum mum mah Mum mum mum mah Mum mum mum mah Mum mum mum mah Mum mum mum mah... I wanna hold 'em like they do in Texas, please Fold 'em, let 'em hit me,...

Kehlani – Be Alright Lyrics

Kehlani - Be Alright Lyricsvideo
Kehlani - Be Alright Lyrics Artist: Kehlani Album: You Should Be Here (2015) There's always been those times when I needed a breather When I might need a quick break from being the leader Cause I'm just human, you gotta feel that We're all just here to learn and everyday...

New Man Song Lyrics Video – Ed Sheeran

Popular Songs 2017 Ed Sheeran - New Man Song Lyrics Videovideo
Popular Songs 2017 New Man Song Lyrics Artist: Ed Sheeran Album: ÷ (Divide) Nah nah nah nah nah I heard he spent five hundred pounds on jeans Goes to the gym at least six times a week Wears boat shoes with no socks on his feet And I hear he's on...

Rolex – Ayo and Teo lyrics

Rolex - Ayo and Teo lyricsvideo
Rolex - Ayo and Teo lyrics Artist: Ayo & Teo I just want a Rollie, Rollie, Rollie with a dab of ranch I already got some designer to hold up my pants I just want some ice on my wrist so I look better when I dance Have you...

Slippery Lyrics by Migos

Slippery Lyrics Migosvideo
Slippery Lyrics Artist: Migos Album: Culture Featuring Gucci Mane Pop a perky just to start up (pop it, pop it) Pop two cups of purple just to warm up (two cups, drank) I heard your bitch, she got that water (Splash, drip, drip, woo, splash) Slippery, 'scuse me, please me (please) I'm up,...

Felices Los 4 – Maluma lyrics

Felices Los 4 - Maluma lyricsvideo
Felices Los 4 - Maluma lyrics Artist: Maluma Album: Felices los 4 Maluma baby Apenas sale el sol y tú te vas corriendo Sé que pensarás que esto me está doliendo Yo no estoy pensando en lo que estás haciendo Si somos ajenos y así nos queremos Si conmigo te quedas O con...

Feels – Calvin Harris lyrics

Feels - Calvin Harris lyricsvideo
Feels - Calvin Harris lyrics Artist: Calvin Harris Featured artists: Katy Perry, Big Sean, Pharrell Williams Album: Funk Wav Bounces Vol.1 Hey! Well nothing ever last forever, no One minute you're here and the next you're gone So I respect you, wanna take it slow I need a mental receipt to know...

Green Light Song Lyrics – Lorde

Lorde - Green Light Song Lyrics Videovideo
Popular Songs 2017 Green Light Song Lyrics Artist: Lorde Album: Melodrama I do my makeup in somebody else's car We order different drinks at the same bars I know about what you did and I wanna scream the truth She thinks you love the beach, you're such a damn liar Those...

FIYAH Song lyrics – will.i.am

Popular Songs 2017 - will.i.am - FIYAH song lyrics videovideo
Popular Songs 2017 - FIYAH Song lyrics Artist: will.i.am " You can’t touch me I’m too, too, too, too high up You can’t touch me I’m about to, to, to, to rise up Look at me, look at me, look at me Ooh-ah, ooh-ah, ooh-ah I’m on fiyah I'm on f-f-f-fiyah I’m on fiyah I'm on...

Unforgettable – French Montana lyrcs

Unforgettable - French Montana lyrcsvideo
Unforgettable - French Montana lyrcs Artist: French Montana Featured artist: Swae Lee Album: Jungle Rules It's not good enough for me Since I've been with you, ooh It's not gonna work for you Nobody can equal me (I know) I'm gonna sip on this drink, when I'm fucked up I should know how...

2U – David Guetta lyrics

2U - David Guetta lyricsvideo
2U - David Guetta lyrics Artist: David Guetta Featured artist: Justin Bieber No limit in the sky That I won't fly for ya No amount of tears in my eyes That I won't cry for ya, oh no With every breath that I take I want you to share that air with...